Genesis Magma Racing onthult nieuwe livery voor 24H Le Mans debuut
Genesis Magma Racing heeft vandaag de livery voorgesteld waarmee ze volgende week zullen strijden tijdens de 24 Hours of Le Mans. Het nieuwe design van de GMR-001 Hypercar gaat terug
Genesis Magma Racing heeft vandaag de livery voorgesteld waarmee ze volgende week zullen strijden tijdens de 24 Hours of Le Mans. Het nieuwe design van de GMR-001 Hypercar gaat terug
Genesis Magma Racing heeft vandaag de GMR-001 Hypercar onthuld. Het is met deze wagen dat de constructeur zijn debuut zal maken in het 2026-seizoen van het FIA World Endurance Championship.
Genesis Magma Racing heeft de laatste twee rijders voor het 2026 FIA World Endurance Championship aangekondigd. Mathieu Jaminet en Paul-Loup Chatin vervoegen zo André Lotterer, Pipo Derani, Dani Juncadella en
Het nieuws ging al even in de lucht, maar wordt vandaag nu ook officieel bevestigd. Vanaf 2026 gaat Hyundai met een Hypercar deelnemen aan het FIA World Endurance Championship (WEC).